Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Πώς περνάει ο καιρός με καλές παρέες (1)

Πολύ γρήγορα πέρασαν οι τελευταίες 3 βδομάδες. Τα μέρη γνωστά και συνηθισμένα: Θεσσαλονίκη και Άθυτος. Πρώτα πέρασα λίγες μέρες στην Άθυτο κάνοντας παρέα με τον αδερφό μου και τα ξαδέρφια μου. Έχουμε τόσο κοντινές ηλικίες με τα ξαδέρφια μου και, όταν ήμασταν μικρά, κάναμε πολύ παρέα, κυρίως στο εξοχικό. Για κάποια χρόνια είχαμε χαθεί, βρισκόμασταν σε λίγες περιπτώσεις και σπάνια κάναμε διακοπές μαζί. Χαίρομαι που ήρθαμε πάλι κοντά και επιδιώκουμε να βρισκόμαστε και να κάνουμε πράγματα μαζί, όποτε έχουμε την ευκαιρία. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι στις αρχές του Αυγούστου θα πάμε στο River Party στην Καστοριά, εγώ, ο αδερφός μου και η ξαδέρφη μου. Και όχι απλά για τις συναυλίες, αλλά για κανονικό camping! Το πρόγραμμα του φεστιβάλ φέτος φαίνεται εξαιρετικό και πραγματικά αδημονώ να έρθει η ώρα να φύγουμε!

Τα ξαδέρφια μου κι εγώ!

Μια Κυριακή, πριν δυο βδομάδες θα ήταν, φύγανε όλοι από το εξοχικό -γονείς, αδερφός, ξαδέρφια, θείοι- και με άφησαν μόνη :-( ... Βέβαια την επόμενη κιόλας μέρα κατέφθασαν δυο φίλες μου, για να περάσουμε 3 μέρες διακοπών μαζί. Μπάνιο και καφεδάκι στο beach bar το πρωί, φαγητό και ξεκούραση το απογευματάκι, ποτό το βραδάκι. Απλά και ξεκούραστα πράγματα, κάτι που είχα πολύ ανάγκη για τις διακοπές μου! Γυρίσαμε όλες μαζί στη Θεσσαλονίκη, αφού την επόμενη κιόλας μέρα είχα να υποδεχτώ καινούργιο, πολύ special κόσμο! Κι έτσι ξεκινάει το επόμενο κεφάλαιο διακοπών, που θα αναρτήσω στη συνέχεια με τίτλο "Πώς περνάει ο καιρός με καλές παρέες (2)"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου