Ξεκίνησα τη σχολή αυτή βδομάδα, η οποία είναι κυριολεκτικά απέναντι από το σπίτι μου! Δυο λεπτά με τα πόδια. Κι ας έχω παραδόσεις στις 8 το πρωί, εγώ ξυπνάω στις 7, τρώω και ετοιμάζομαι με την ησυχία μου και 8 παρα 10 πάω στη σχολή. Παρακολουθώ μαθήματα τόσο από το bachelor όσο και από το master, γιατί είμαι τέταρτο έτος και συνεπώς κάπου στο ενδιάμεσό τους. Κάνω μάθημα σε διάφορες αίθουσες, σε διάφορους ορόφους - είναι και 20όροφο κτίριο, πανάθεμά το! Οι αίθουσες αυτών των μαθημάτων είναι σχετικά μικρές. Ειδικά αυτές για τα μαθήματα του master χωράνε 20 με 30 άτομα. Μια πιο μεγάλη αίθουσα στο ισόγειο του κτιρίου είναι αμφιθεατρική, χωράει ίσως 100 άτομα, έχει πανέμορφα κόκκινα έδρανα και εκεί χαίρεσαι να κάνεις μάθημα!
Τα μαθήματα δε φαίνονται τόσο εύκολα, κυρίως λόγω της δυσκολίας που έχω με τη γλώσσα. Πολύ καινούργιο λεξιλόγιο, που κάνει την παρακολούθηση του μαθήματος ακόμα πιο δύσκολη. Παρ' όλα αυτά είμαι αισιόδοξη ότι με λίγο διάβασμα θα εξοικειωθώ με τις έννοιες στα γερμανικά. Αυτή κιόλας τη στιγμή (ευκαιρία είναι λόγω Σαββατοκύριακου) σκέφτομαι να ανοίξω κανένα βιβλίο - αν βέβαια ξεκολλήσω ποτέ από το ίντερνετ! Τώρα που το έχω επιτέλους στο δωμάτιό μου...χλωμό το βλέπω!
![]() |
| Αυτή είναι μια άλλη αίθουσα, τεράστια όπως βλέπετε, με τα ίδια πανέμορφα έδρανα. |
Τα μαθήματα δε φαίνονται τόσο εύκολα, κυρίως λόγω της δυσκολίας που έχω με τη γλώσσα. Πολύ καινούργιο λεξιλόγιο, που κάνει την παρακολούθηση του μαθήματος ακόμα πιο δύσκολη. Παρ' όλα αυτά είμαι αισιόδοξη ότι με λίγο διάβασμα θα εξοικειωθώ με τις έννοιες στα γερμανικά. Αυτή κιόλας τη στιγμή (ευκαιρία είναι λόγω Σαββατοκύριακου) σκέφτομαι να ανοίξω κανένα βιβλίο - αν βέβαια ξεκολλήσω ποτέ από το ίντερνετ! Τώρα που το έχω επιτέλους στο δωμάτιό μου...χλωμό το βλέπω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου