Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Καλοκαίρι στην Άφυτο!

Ακόμα δε μπήκε καλά καλά ο Μάης και καλοκαίριασε! Ήδη την πρωτομαγιά ο κόσμος απέδρασε στη Χαλκιδική. Απ' ότι φαίνεται η Νέα Καλλικράτεια έκανε τον περισσότερο πάταγο, αφού μαζεύτηκαν 4000 άνθρωποι, για να παρακολουθήσουν τους Locomodo! Εγώ έμεινα Θεσσαλονίκη εκείνη τη μέρα, αλλά αυτό το σ/κ δεν έχασα την ευκαιρία να κάνω τις πρώτες μου βουτιές στην Άφυτο. Έφτασα Παρασκευή απόγευμα και ήδη ήταν αργά για μπάνιο, αφού είχε βγάλει ψυχρούλα. Το ίδιο βράδι έβρεξε και δεν ήθελα ούτε να σκέφτομαι ότι είχα ξεσηκωθεί τζάμπα! 

Ευτυχώς το επόμενο πρωί ένιωθα το δέρμα μου να καίει κάτω από τον μαγιάτικο ήλιο και ήξερα ότι με περίμενε η παραλία με ανοιχτές αγκάλες! Η αμμουδιά έκαιγε, όχι όπως το καλοκαίρι βέβαια, αφού ήταν ακόμα λίγο υγρή λόγω της βροχής. Αλείφτηκα με αντηλιακό, αν και δεν το θεώρησα απαραίτητο, και ξάπλωσα στην πετσέτα για την πρώτη μου ηλιοθεραπεία. Εκτός αυτού ήθελα πρώτα να "καώ" μέχρι να νιώσω τέτοια ανάγκη να μπω στη θάλασσα, που να μπορέσω να αντέξω το κρύο. Όντως, το πήρα απόφαση και βούτηξα, δε μπορούσα να αναπνεύσω από το κρύο! Σιγά σιγά το σώμα μου συνήθισε -να πω καλύτερα ότι μούδιασε!- και ένιωσα καλύτερα. Κολύμπησα περίπου ένα 20λεπτο, μέχρι που είπα "φτάνει! Ώρα να ξαναζεσταθούμε λίγο!", και βγήκα για να συνεχίσω την ηλιοθεραπεία μου.

Την επόμενη μέρα ήθελα να πραγματοποιήσω αυτό που ονειρευόμουν μέρες: να πάω στο Lime! Είναι για μένα το καλύτερο beach bar της Αφύτου, με τέλεια lounge μουσική, όμορφες ξαπλώστρες και άσπρες ψάθινες ομπρέλες ...και κάνουν πολύ ωραίο freddo cappuccino! Ο κόσμος ήταν λίγος, φυσικά λόγω εποχής αλλά και λόγω των σημερινών εκλογών. Ήταν ήσυχα, οι ξαπλώστρες αναπαυτικές, η μουσική χαλαρωτική και τα νερά κρυστάλλινα! Δεν ήθελα τίποτε παραπάνω εκείνες τις στιγμές για να είμαι ευτυχισμένη! Δε στεναχωρήθηκα που έπρεπε την ίδια μέρα να επιστρέψω πίσω στη Θεσσαλονίκη και στα διαβάσματά μου. Ίσα ίσα, ευχαριστήθηκα αυτό το υπέροχο διάλειμμα και σκοπεύω να το επαναλαμβάνω ανά μερικές μέρες, για να ξεφεύγω λίγο από τα διαβάσματα. Τι καλύτερο από το να ξεφεύγει κανείς αυθημερόν από την καθημερινότητα και τις υποχρεώσεις, για να απολαύσει μια δροσιστική βουτιά?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου