Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

New York (10η μέρα): η ώρα του αποχαιρετισμού και η επιστροφή

Ήδη στις 11 το πρωί έπρεπε να κάνουμε check out, οπότε αδειάσαμε τα δωμάτιά μας και αφήσαμε στη ρεσεψιόν τις βαλίτσες μας. Δεν είχαμε χρόνο για μακρινές βόλτες, οπότε περπατήσαμε μερικά τετράγωνα και καθίσαμε σ'ένα υπαίθριο περίπτερο, στο Bryant Park, πίσω από τη Δημόσια Βιβλιοθήκη. Ήπιαμε τα αναψυκτικά μας και τιμήσαμε εναλλάξ τη διθέσια κούνια-καναπέ του τραπεζιού μας!

Για το τελευταίο μας γεύμα στη Νέα Υόρκη διαλέξαμε το μέρος που μας έκανε πιο πολλή εντύπωση, το Bar 89 στο Soho. Ο καλλιτέχνης, που είχε ζωγραφίσει τους τοίχους, ήταν εκεί και ζωγράφιζε κάτι καινούργιο σε μια γωνιά του μαγαζιού.

Bar 89!
Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, παραλάβαμε τις βαλίτσες μας και τις φορτώσαμε στο λεωφορείο. Σε λιγότερο από μισή ώρα ήμασταν στο αεροδρόμιο. Στις 10 το βράδι πετάξαμε για Ζυρίχη, εγώ κοιμήθηκα λίγο στο αεροπλάνο και όσο ήμουν ξύπνια, είδα μια ταινία στην οθόνη μπροστά μου. Στις 11 το πρωί, ώρα Ζυρίχης προσγειωθήκαμε. Είχαμε 10 ώρες μέχρι την επόμενη πτήση μας, οπότε πήραμε το τρένο για να φτάσουμε στην πόλη. Ο καιρός ήταν τέλειος, ζεστή και ηλιόλουστη μέρα! Περπατήσαμε δίπλα στο ποτάμι, αγοράσαμε παγωτό σε ένα πάρκο καθίσαμε στο γρασίδι. Σε λιγότερο από μισή ώρα είχαμε ξαπλώσει και μας πήρε ο ύπνος! Μόνο μια φίλη μας έμεινε ξύπνια να προσέχει εμάς και τα υπάρχοντά μας! Όταν ξυπνήσαμε μετά από μια ώρα, προσπαθήσαμε να βρούμε μέρος να φάμε, αλλά δεν υπήρχε τίποτα γύρω μας. Όταν επιτέλους βρήκαμε ένα φαστφουντάδικο και μπήκαμε μέσα, δυσκολευτήκαμε πάρα πολύ να παραγγείλουμε, γιατί δε μπορούσαμε να βρούμε καμιά γλώσσα για συνεννοηθούμε! Τελικά με λίγες λέξεις και λίγα νοήματα καταφέραμε να φάμε! Μετά ήταν ώρα να γυρίσουμε στο αεροδρόμιο.

Ζυρίχη!
Στο πάρκο
Εκείνο το βράδι φτάσαμε πίσω στη Θεσσαλονίκη, το ταξίδι μας είχε φτάσει στο τέλος του. Σχεδόν 10 μήνες μετά, νοσταλγούμε το ταξίδι μας και ελπίζουμε να έχουμε κάποτε ξανά την ευκαιρία, να βρεθούμε στη Νέα Υόρκη, να δούμε πάλι από κοντά τους ουρανοξύστες, να περπατήσουμε στο Central Park, να βρεθούμε στο κέντρο της φωταγωγημένης Τimes Square...