Η μέρα ήταν ηλιόλουστη και δεν έπρεπε να χάσουμε την ευκαιρία να πάμε στο Cenral Park και να το εξερευνήσουμε όσο πιο πολύ μπορούσαμε! Φτάσαμε στη νοτιοδυτική γωνία του πάρκου, στο Colombus circle και σταθήκαμε για λίγο εκεί για φωτογραφίες. Στην ίδια γωνιά θα τελείωνε εκείνη μέρα... αλλά ας μην προτρέχουμε!
 |
| ...κοιτάζοντας ψηλά! |
 |
| Στο Colombus Circle... |
Εκεί λοιπόν περίμεναν μερικοί άνθρωποι που πρόσφεραν στον κόσμο την ευκαιρία να νοικιάσουν ποδήλατα για μια βόλτα στο Central Park. Ένας από αυτούς μας έπεισε και νοικιάσαμε ποδήλατα με $ 15 για 2 ώρες. Εγώ διάλεξα ένα όμορφο ποδήλατο χρώματος φυστικί με καλαθάκι μπροστά! Μπήκαμε στο πάρκο και αρχίσαμε τις βόλτες. Πολύ σύντομα βρεθήκαμε να οδηγούμε στην αντίθετη κατεύθυνση από αυτήν που έπρεπε, αφού παρασυρθήκαμε από τις λίμνες και τα λουλούδια που μας περιτριγύριζαν! Ήταν μια υπέροχη βόλτα! Είχε ήλιο, οι δρόμοι ήταν ιδανικοί για τα ποδήλατα, βγάλαμε πολλές φωτογραφίες μπροστά στο συντριβάνι, μπροστά στις λίμνες και πάνω στα ποδήλατα. Ήταν τόσο όμορφα όλα, που ξεχαστήκαμε εντελώς και όταν είχαν περάσει οι δυο ώρες, βρισκόμασταν 30 τετράγωνα μακριά από το σημείο όπου έπρεπε να αφήσουμε τα ποδήλατα! Αρχίσαμε να τρέχουμε με τα ποδήλατα σαν να αγωνιζόμασταν στους ολυμπιακούς! Τα φτύσαμε κυριολεκτικά, αλλά καταφέραμε να διασχίσουμε τη διαδρομή μέσα σε 10 λεπτά και να παραδώσουμε χωρίς προβλήματα τα ποδήλατα.




 |
| Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους... |
Κάναμε ένα διάλειμμα για παγωτό (όχι και το πιο γευστικό θα έλεγα) και κατεβήκαμε στο μετρό.Ο καθηγητής που μας συνόδευε στην εκδρομή, έκλεισε ένα ραντεβού με μια κατασκευαστική εταιρία, ώστε να ακούσουμε μερικά πράγματα γι' αυτήν...και να δικαιολογήσουμε την εκδρομή μας ως εκπαιδευτική! Νομίζω το καλύτερο μέρος εκείνης της συνάντησης ήταν ότι μας κέρασαν πίτσες και coca cola! Αα! Και ότι αυτός που μας έκανε την παρουσίαση ήταν ένας νεαρός κούκλος! Χιχι!
 |
| Διασκεδάζοντας με τα ψηφιδωτά καπέλα στο μετρό! |
 |
| Flat Iron! |
Επόμενη στάση: το ΜοΜΑ, δηλαδή το μουσείο Μοντέρνας Τέχνης!! Ανυπομονούσα για αυτήν την επίσκεψη και πραγματικά μου άρεσε πολύ! Παρά τη βιασύνη μας να προλάβουμε γιατί δεν είχαμε πολλές ώρες στη διάθεσή μας, καταφέραμε να δούμε και τους 5 ορόφους. Την καλύτερη εντύπωση μου άφησαν οι μοντέρνοι πίνακες στους τελευταίους ορόφους, όπως του Pollock και του Kadinsky!
 |
| Μέσα από το MoMA |
Φάγαμε (για άλλη μια φορά!) στα Subway και ετοιμαστήκαμε για το jazz club! Συγκεκριμένα ήταν το πιο γνωστό jazz club της Νέας Υόρκης και βρισκόταν στο Lincoln Center, μπροστά στο Colombus Circle. Παραγγείλαμε ποτά, coctails για την ακρίβεια! Εγώ πήρα το "Fashionberry", πολύ ωραίο, σερβιρισμένο σε ποτήρι σαμπάνιας! Πίνοντας και με θέα το Cenral Park και τους ουρανοξύστες μέσα στη βροχή, ακούσαμε ζωντανή μουσική. Σαξόφωνο, τρομπέτα, μπάσο, πιάνο και drums. Γενικά οι μουσικοί ήταν πολύ καλοί αλλά περισσότερο θαυμασμό προκαλούσε για μένα η λεπτή και ντελικάτη γυναίκα, που κρατούσε εκείνο το τεράστιο σαξόφωνο! Έτσι τελείωσε εκείνη η μέρα, στο ίδιο μέρος που είχε αρχίσει...
 |
| Το Colombus Circle μέσα από το Lincoln Center |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου