Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Αντίο Ελλαδίτσα!

Αυτό ήταν! Σήμερα είναι η τελευταία μου μέρα στη Θεσσαλονίκη, πριν αναχωρήσω για Ανόβερο. Αυτές τις μέρες, συνάντησα τους φίλους μου, τους αποχαιρέτησα και υποσχεθήκαμε να μιλάμε μέσω ίντερνετ, όσο θα λείπω. Κάποιοι λένε ότι θα με επισκεφτούν εκεί, για να δούμε... Σιγά σιγά κλείνω τις βαλίτσες μου, με το ζόρι φυσικά, γιατί εξοπλισμός για ένα εξάμηνο, και μάλιστα άκρως χειμερινό, δε χωράει εύκολα σε 2 βαλίτσες!

Αυτές τις τελευταίες μου ώρες εδώ στο σπίτι, έχω ανάμεικτα συναισθήματα, όχι τόσο επειδή αφήνω τη ζωή μου εδώ, όσο επειδή δεν ξέρω ακόμα, τι θα συναντήσω εκεί. Φαντάζομαι, θα υπάρχει κάποιος χρόνος προσαρμογής μέχρι να τακτοποιηθώ στο δωμάτιό μου, να γνωρίσω τους γείτονές μου, να συνηθίσω την ξένη γλώσσα, να γνωρίσω την πόλη...Το μυαλό μου λοιπόν τρέχει πότε σ' αυτά τα ζητήματα και πότε στα καλά αυτής της εμπειρίας, όπως το ότι θα κάνω νέους φίλους, θα γνωρίσω νέα μέρη (όλο και κάποια ταξιδάκια θα κάνω μέσα στη Γερμανία όσο θα είμαι εκεί!) και θα μάθω καλύτερα τη γλώσσα.

Αυτή είναι η τελευταία μου ανάρτηση από Ελλάδα. Αύριο ίσως να αναρτήσω κάτι από το νέο μου σπίτι, εκθέτοντας τις πρώτες μου εντυπώσεις! Μέχρι τότε...Haben Sie einen schönen Tag!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου