Κυριακή λοιπόν. Ξύπνησα μόλις πριν ένα τέταρτο, κοίταξα το κινητό μου για την ώρα. Ωχ, λέω! Ήδη 12 παρά? Ευτυχώς μετά άνοιξα το laptop, παρατήρησα την ώρα στην οθόνη και θυμήθηκα ότι άλλαξε η ώρα, άρα κέρδισα μια ώρα ύπνου!
Κοιτάω έξω από το παράθυρο. Βρέχει, αλλά είναι τόσο λεπτές οι σταγόνες, που πρέπει να συγκεντρώσει κανείς το βλέμμα του στο κενό, για να το καταλάβει! Ανοίγω το Grooveshark, μια ιστοσελίδα που μου συνέστησε ο αδερφός μου, για να βρίσκω και να ακούω όποιο τραγούδι θέλω, αφού πια με το YouTube έχω αγανακτήσει. Δε μπορώ να βρω πια κανένα σωστό τραγούδι, όλα είναι remix ή παρωδίες! Σ' αυτήν την ιστοσελίδα λοιπόν βρίσκω όλα τα ΓΝΗΣΙΑ τραγούδια, κάνω playlists και ακούω με την ησυχία μου. Σκεφτόμουν λοιπόν τι να ακούσω σήμερα. Έχω βαρεθεί να ακούω τα ίδια και τα ίδια τραγούδια, τα ήδη γνωστά δηλαδή, θέλω να ανακαλύψω καινούργια τραγούδια. Κοιτώντας για άλλη μια φορά έξω, στη βροχή, λέω: θα πληκτρολογήσω "rain". Μου εμφανίστηκε λοιπόν μια λίστα από τραγούδια - ή και συγκροτήματα - που περιέχουν τη λέξη rain. Αυτή τη στιγμή ακούω το "Rain" από τους Guano Apes. Κοίτα να δεις! Ρίχνωντας μια ματιά στο Wikipedia, παρατήρησα ότι είναι γερμανικό συγκρότημα, από το Göttingen συγκεκριμένα, που είναι και κοντά στο Ανόβερο! Κατα τ' άλλα στο Wikipedia γράφει γι' αυτούς: "female-fronted alternative rock quartet". Ίσως να είναι καλό συγκρότημα, το συγκεκριμένο τραγούδι πάντως σίγουρα μου άρεσε...
Πολύ έξυπνος αυτός ο αδερφός σου...:-P
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχαχα!!! Α ρε μήτσο, πώς τα λες...
ΑπάντησηΔιαγραφή