Χθες στις 2 το βράδι τελείωσε το πολύωρο και κουραστικό ταξίδι της επιστροφής μου από τη Νέα Υόρκη! Σύντομα θα αρχίσω να ανεβάζω αναρτήσεις με φωτογραφίες (φυσικά!) για το ταξίδι μου. So stay in touch!
Χαχα! Ότι πέρασα τέλεια είναι το μόνο σίγουρο! Από ψώνια δεν έκανα πολλά, 3-4 πράγματα για μένα και δωράκια για τους φίλους μου. Οι φίλες μου όμως οργίασαν με τα ψώνια! Ο,τι πολυκατάστημα έβρισκαν (βλ. Macy's, Century 21) το σήκωσαν κι έφυγαν!!
Ψώνισες; Πέρασες τέλεια; Τι ρωτάω... :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχα! Ότι πέρασα τέλεια είναι το μόνο σίγουρο! Από ψώνια δεν έκανα πολλά, 3-4 πράγματα για μένα και δωράκια για τους φίλους μου. Οι φίλες μου όμως οργίασαν με τα ψώνια! Ο,τι πολυκατάστημα έβρισκαν (βλ. Macy's, Century 21) το σήκωσαν κι έφυγαν!!
Διαγραφή