Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

New York stories coming soon...

Χθες στις 2 το βράδι τελείωσε το πολύωρο και κουραστικό ταξίδι της επιστροφής μου από τη Νέα Υόρκη! Σύντομα θα αρχίσω να ανεβάζω αναρτήσεις με φωτογραφίες (φυσικά!) για το ταξίδι μου. So stay in touch!

2 σχόλια:

  1. Ψώνισες; Πέρασες τέλεια; Τι ρωτάω... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Ότι πέρασα τέλεια είναι το μόνο σίγουρο! Από ψώνια δεν έκανα πολλά, 3-4 πράγματα για μένα και δωράκια για τους φίλους μου. Οι φίλες μου όμως οργίασαν με τα ψώνια! Ο,τι πολυκατάστημα έβρισκαν (βλ. Macy's, Century 21) το σήκωσαν κι έφυγαν!!

      Διαγραφή